flickr.com/photos/belmasebil/

26 Haziran 2013 Çarşamba

bu gün aynı güneşin altında soluklandığımız polise

   önce gezi parkında olan herkese orospu çocuğu dedi,
   sonra amirini nasıl geneleve götürdüğünü anlattı gülerek.
   orospuluğumuza lafı yok uçkurunun keyfindeki kiralık katilin
   kendi evladının, kendine haykırışına kulak tıkıyor şimdi.
   siktiği delikden çıkanı kaldıramıyor.
   orospu ve çocuğu belli, meçhul olanın kendisi olduğunu görüyor,
   hazmedemiyor.

   yakaladığı kaçakçının ona yalvarışlarını anlatıyor,
   odada bir ben bir o bir de allah vardı diyor
   odada bir ben bir ben bir de ben vardım diyor
   odada allah bendim diyor
   parayı alıp almadığını açıklamıyor.
   hay allah

   buralı bir ibne var bilir misin o da oradaydı diyor
   orası hep gay doluymuş
   belli ki batan bir şey var.
   sikemediği deliğe de göz dikmiş canavar.

   tam beş kişiydik diye başlıyor
   koca dünyadaki ufak beyninde dönen işkenceler...
   sonrasında söylediklerini anlamak için insan olmama şartı aranıyor.
   karşısındaki adamın suratı doğmayacak orospu çocuklarıyla dolu.

   tüm orospu çocuklarını öldürse de kendi sikini kesemez
   yaşasın orospuların döl yataklarından yeşeren direnişimiz!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder