flickr.com/photos/belmasebil/

6 Kasım 2012 Salı

birinci tekil şahsa yazdım ben bunu

   düşünüyoruz o halde varisek dünya nüfusu 5milyon kadar olmalı. düşünmüyoruz o halde yokisek, koyun nüfusu oldukça fazla olmalı (8 milyar falan) yani var olmayı düşünmeye bağladığımız sürece ben yoktan var ediyorum demektir. tanrı da yoktan var ediyorsa tanrı da var. tanrı varsa insanları yaratırken hiç düşünmemiş olmalı. düşünmemişse o halde yoktur. tanrı yoksa ve ben varsam yoktan var olabiliyordur. ben de düşünerek yoktan var ettiğime göre ben kesin varım. seni düşündüğüme göre sen de varsın. sen beni düşünmediğine göre ben yok muyum?
   tüm bunlar bir yana asıl söylemek istediğim, bir şeyden hoşlanmadığın zaman gözlerini hafifçe kısıyorsun ya işte tam gözlerinin kenarında oluşan minik kırışıklıklardan öpebilirim. öpebilir miyim?
   hani insan hasta olduğu zaman yaptığı her kötü şeye pişman olur; bir daha sigara içmeyeceğim, hep çorap giyeceğim der ya. bende tam tersi. mutlu olduğum zaman bunu hak edecek ne yaptım bir daha yapmayacağım derim. yok yok ben mutluluğu hak etmiyorum çünkü bu konuda gerçekten çok beceriksizim. hem mutlu olmak konusunda beceriksizim hem de mutluluğu sürdürmek konusunda.
   varsayalım sonsuz mutluluk mümkün. ben sıkılırım. sonsuza kadar mutlu olmak ne saçma şey. kimse beni sonsuz mutlulukla kandıramaz, sen dahil. zaten kavga etmeyeceksek senden nefret edip yeniden sevmeyeceksem son derece anlamsız olur. bizi kandırmalarına izin vermeyelim.
   dünyadaki tüm insanları tanısam sevdiğim insan sayısı 5den 3e inerdi. hangi iki kişiden vazgeçerdim onu tam bilmiyorum. geçen gün koşulsuz sevmekten söz ediyordu bilge. ben kimseyi koşulsuz sevmemişim, öleyim ben. aslında seni koşulsuz severdim ama deli çıktın. bu durumda delilik benim koşulum. ne hızlı yaşıyoruz ne genç ölüyoruz. aramızda anlaşıp genç ölsek emeklilik yaşı da düşer.
   nurbahar, karmanın olmadığını bilimsel olarak açıklayacaktı ama bi türlü denk gelemedik. ben de 16 yaşımdan beri karmaya inanıp tüm karma pointlerimi bedava yaşamak ve radyoda istediğim şarkıyı çaldırmaya harcayan bi insan olarak karmanın olmadığını kendi kendime kanıtlayayım dedim. bi kere karma varsa senin belanı çoktan vermeliydi çünkü sonsuz mutlulukla adam kandırıyorsun. ayrıca karma varsa benim de belamı çoktan vermeliydi çünkü sonsuz mutluluğa kanıyorum. evet kanıyorum. bir de çoraplara inanmıyorum ve çamaşır makinesinden eşi çıkmayan çorapla ciddi düşünüyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder