flickr.com/photos/belmasebil/

19 Haziran 2012 Salı

martılara taş atan kız.

 " kimsin diye sordu sadece ve beklediği yanıtı asla alamadı. öyle beceriksizdi ki defter arasında çiçek bile kurutamadı."
  ne karanlık caddeleri uzak şehirlerimizin ne umutsuz bekleyişi yüreğimin, öyle bir martıya falan yüklenemeyecek kadar ağır arzuları anlatacak betimlemeler yapamayacaktı bundan sonra. anlayan insanlar buldum sanacaktım ve her zamanki gibi işin içine kelimeler girdiğinde her şey başa dönecekti. insan kalabalığında yalnızlığını paylaşıp azaltmaya çalışan herkes ümit verecek bize, bir gün uzak şehirler artık uzak sayılamayacak kadar genişler sınırları diye. biz mi dedim affet. ben sadece insanlara seni değil bizi anlatmak istedim.
  belki zamanın nasıl geçtiğiyle ilgili farklı bir algıya kapılırım da bir gün gözlerimi yalnızca mutlu olduğumuz o güne açarım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder